تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

آشنایی با روش های نصب قفل برقی

آشنایی با روش های نصب قفل برقی

نصب قفل برقی یکی از فعالیت های عمده ی ایرانمهر است.

تعمیر کرکره برقی،تعمیر راهبند،تعمیر آرام بند،تعمیر درب شیشه ای،

آشنایی با روش های نصب قفل برقی

به محض درخواست شما از ایرانمهر در کمتر از ۳۰ دقیقه، شما به چندین متخصص و نصاب قفل برقی در شهر خود دسترسی پیدا می‌کنید. بدین ترتیب می‌توانید خیلی راحت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سفارش خود را نهایی کنید و برای انجام تعمیر قفل برقی بهتر است اتصالات در زمان نصب آیفون تصویری را بررسی کنید. در صورت نبود مشکل به سراغ قفل برقی بروید.

صرفا لازم است که قفل درب را باز کرده و سیم برق داخل آن را که خارج شده است، فقط در داخل سوراخ‌های قفل برقی  دوباره قرار دهید تا مشکل برطرف شود. البته گاهی اوقات ممکن است که بعد از باز کردن قفل برقی درب مشاهده کنید که مشکل در این قطعه قفل برقی نبوده است و دلیل آن مشکل جریان برق منزل بوده است. گاهی اوقات به دلیل ضعیف بودن جریان برق منزل ممکن است که میزان برق لازمه برای کارکرد درست قفل برقی صورت نگیرد. در این شرایط بهتر است که حتما از تکنسین و متخصصان ایرانمهر کمک بخواهید تا با چک کردن شرایط منزل و استفاده از ابزارهای مخصوص و مناسب، جریان برق کافی و لازمه را برای انجام عملکرد درست قفل برقی صورت دهند.

نصب آرام بند

نصب آرام بند

یکی از فعالیت های عمده ی ایرانمهر، نصب آرام بند است.

نصب آرام بند،تعمیر آرام بند،تعمیر جک پارکینگ،تعمیرات جک پارکینگی،تعمیر کرکره برقی ،تعمیر در شیشه ای

نصب آرام بند

برای اینکه به یک آرامبند ارزان قیمت بهترین باز دهی و طول عمر را داد باید آن را حرفه ای نصب کرد. تمامی جک های موجود در ایران دو و سه سرعت هستند. تفاوت این ها در بی صدا بسته شدن درب و مقدار فشاری است. در نهایت به فنر تعمیر آرامبند وارد می‌شود. آرامبند به هر وسیله مکانیکی گفته می شود که درب را به صورت کنترل شده ببندد و از ضرب و شتم آن جلوگیری کند. به طور کلی پس از باز کردن شخصی یا پس از باز شدن خودکار درب آرامبند درب را ببند.

مکانیزم آرامبند ها به این صورت است که؛ نیرویی که برای باز کردن درب استفاده می شود در برخی از انواع فنرها ذخیره می شود و هنگامی که آزاد می شود از این انرژی برای بازگرداندن درب به یک موقعیت بسته استفاده می شود. به طور کلی به دوسته کنترلی و غیر کنترلی تقسیم می شود. باتوجه به نوع کاربری از انواع آشکار و یا پنهان آن استفاده می کنیم.

معمولا برای تنظیم آرام بند ها و جک های کنتری شری تنظیم سرعت از ۱۰ درجه تا ۱۸۰ درجه قابل تنظیم است که شیر ثانویه در کنترل سرعت از ۱۸۰ به ۱۰ درجه زمان بسته شدن نقش دارد تا بسته شدن کامل در و آسانی در باز و بسته شدن سریع و مطمئن کمک میکند و  با در نظر گرفتن وزن سایز در  و دیگر فاکتور های مهم خرید، همچنین هزینه و شرایط نصب این محصولات مرتبط است می توانیم انتخاب مطمئن تری داشته باشیم.

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ در شمال تهران

یکی از فعالیت های عمده ایرانمهر، تعمیر جک پارکینگ در شمال تهران است. تعمیر جک پارکینگ در شمال تهران با بهترین و زبده ترین تکنسین هارا از ایرانمهر بخواهید.

جک پارکینگ یا جک برقی مانند کرکره برقی یکی از ابزار هایی است که در همه پارکینگ ها لازم میباشد. عدم وجود جک پارکینگ باعث ایجاد مشکل برای ساکنین در زمان ورود و خروج میشود. نکته مهم قبل از اقدام به خرید جک پارکینگ ونصب آن این است که؛ طول و وزن هر لنگه باید متناسب با عرض و وزن در باشد.

لازم به ذکر است که اگر وزن هر لنگه درب تا ۳۵۰کیلوگرم باشد از جک پارکینگ سبک وزن و بالای ۳۴۰کیلو از جک های سنگین تر استفاده میشود. مقدار تردد روزانه نیز در انتخاب جک پارکینگ بسیار موثراست ، برای تردد های بالای ۲۰واحد بهتراست از جک های درب پارکینگ هیدرولیک استفاده شود ؛که با فشار روغن کارمی کنند و در تردد های بالا داغ نمی کنند

تعمیر جک پارکینگ در شمال تهران

ولی برای تردد های کمتر از ۲۰ واحد میتوان از جک های پارکینگی الکتروموتور استفاده کرد. در منطقه هایی که قطع برق زیاد است از جک های پارکینگ ۲۴ ولت که قابلیت نصب باتری بکاپ دارند استفاده میشوند؛ که شامل دو عدد باتری ۱۲ ولت که هر کدام ۷ امپراست. نصب قفل برقی روی درب باعث امنیت بیشتراست لذا لازم است از قفل برقی در نصب جک پارکینگ استفاده شود.

جک پارکینگ مانند هر نوع سیستم دیگری دارای اجزای تشکیل دهنده گوناگونی هستند. که شامل ریموت کنترل، قطعات فلزی، چشمی، دو بازو که بر روی درب نصب می شود، مرکز کنترل و چراغ های هشدار دهنده می باشد.

انواع جک پارکینگ

۱) جک درب پارکینگ الکترومکانیک

۲) جک پارکینگ هیدرولیک

جکهای درب پارکینگ الکترو مکانیک  همان سیستم گیربکس مکانیکی است که حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کند. مکانیزم حرکت این جک ها رتو و چرخ دنده میباشد. رتور که داخل استاتور قرار دارد با خاصیت مغناطیسی حرکت میکند و چرخ دنده را  میچرخاند.

چرخ دنده نیز هم که به شفت گیربکس متصل است حرکت چرخشی را به میل ماردان منتقل میکند و ان را میچرخاند.میل ماردان هم مانند یک پیچ بزرگ عمل میکند و مهره ماردان را که ان هم مانند یک مهره بزرگ ولی ثابت , بدون چرخش است را به جلو و عقب میراند .شفت استیل جک نیز که متصل به مهره ماردان است با عقب و جلو رفتن مهره ماردان روی ماردان حرکت کرده و درب را باز و بسته میکند.

تعمیر راهبند

تعمیر راهبند در شمال تهران

عمده فعالیت ایرانمهر، تعمیر راهبند در شمال تهران است.

تعمیر راهبند در شمال تهران را با بهترین تکنسین ها و بهترین کیفیت از ما بخواهید. راهبند ابزاری کاربردی برای کنترل تردد است. این وسیله عموما در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر راهبند در شمال تهران

این ابزار کاربرد فراوانی در ورودی پارکینگ عمومی، مجتمع های مسکونی یا غیر مسکونی و غیره دارد. از نظر کاربردی، این ابزار باعث کنترل ترافیک می شود. همچنین رفت و آمدها را تحت کنترل می گیرد. بنابراین برای ایجاد امنیت گزینه بسیار مناسبی است.

راهبند ها به دو نوع تقسیم میشوند:

١)راهبندستونی
٢)راهبند اهرمی

*راهبندها ازنظر کارکرد نیز به ٢نوع :تردد محدود و نامحدود تقسیم میشوند. برای کنترل عبور و مرور خودرو ها در مراکز مهمی که نیاز به بررسی تعداد خودرو هایی که وارد و خارج محیط میشوند. راهبند از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزاتی هست که امروزه مورد استفاده قرار گرفته میشو. پس از ان تعمیر راهبند و یا همان تعمیر راهبند میله ای هست که اهمیت ویژه ای پیدا میکند .

راهبند ها سیستمی دارند به نام سیستم برخورد که بدین گونه عمل میکند. وقتی شی و جسمی زیر راهبند باشد با سنسور هایی که در راهبند قرار داده شده است . راهبند مانع را تشخیص داده و میله بالا میرود تا خودرو مورد نظر و آن جسم از آن عبور کند. راهبند میله ای نیز به دو گروه هیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم بندی میشود. هرکدام باتوجه به نیاز کاربرد خاص خود را دارد.

در واقع راهبند الکترومکانیک بیشتر در مکان هایی که عبور و مرور پایین هست استفاده میشود و راهبند هیدرولیک برای مکان های پر تردد استفاد میشود

تعمیر قفل برقی

تعمیر قفل برقی در شمال تهران

از فعالیت های عمده ی ایرانمهر، تعمیر قفل برقی در شمال تهران است. تعمیر قفل برقی در شمال تهران با بهترین تکنسین ها و باکیفیت ترین خدمات را از ایرانمهر بخواهید  تعمیر قفل برقی یکی از تجهیزاتی است که می‌توان به درب اتوماتیک پارکینگی اضافه کرد و امینت این نوع درب را بالا برد.

اکثر جک‌های پارکینگی به صورتی طراحی شده اند که در هنگامی‌ که درب بسته می‌شود. باز هم با فشار دو نفر از بیرون به راحتی گیربکس آنها باز می‌شود و درب باز می‌شود اما وجود یک تعمیر قفل برقی بر روی درب اتوماتیک این مشکل را حل خواهد کرد. معمولا افراد در شب درب ورودی ساختمان  خودشان را قفل می‌کنند و در این هنگام درب از طریق آیفون نیز باز نمی‌شود.

انواع قفل برقی

قفل  برقی کلونی

زبانه دار

قفل  برقی سیزا( کله گاوی)

اجزای داخلی قفل شامل

پایه قفل برقی

گیره قفل برقی

قاب قفل برقی

ویژگی های قفل کله گاوی یوتاب

دارای ضریب ایمنی بسیار بالا

برق مصرفی ~ ۱۲Vو توان مصرفی ۱۵W

امکان تعویض مغزی قفل داخلی و بیرونی

ولتاژ مصرفی ۱۲ ولت و توان مصرفی ۱۵VA

قابلیت نصب و راه اندازی به صورت عمودی یا افقی

عدم باز شدن قفل در اثر لرزش زیاد و حتی ضربه

مناسب درب ورودی ساختمان، پارکینگ و درب آپارتمان

قابلیت نصب و راه اندازی به صورت عمودی و افقی

قابلیت نصب و تنظیم مغزی قفل بیرونی ۵۰ تا ۸۰ میلیمتر

دارای ایمنی بالا بدلیل داشتن زبانه قفل شونده (لاک پشتی)

قفل یوتاب با قابلیت نصب و تنظیم متغیر مغزی قفل بیرونی تا ۵۰ میلیمتر به طرفین امکان باز و بسته نمودن درب توسط دست و همچنین بوسیله دربازکن های الکتریکی از داخل منزل را دارد. مناسب جهت نصب بر روی درب های نفر رو و درب هایی که بوسیله جک باز و بسته می شوند. همچنین کنترل قفل توسط مدار فرمان جک.