تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

روش‌های تست کابل شبکه به چه صورت است؟

کابل شبکه، در واقع رابطی بین دستگاه های مختلف در شبکه است که تفاوت آن با سیم تلفن در این است که کابل شبکه در واقع از هشت رشته سیم تشکیل شده که جریان و اطلاعات رو در طول شبکه جا به جا میکند. در ادامه با هم یاد می گیریم با چه روش‌هایی می توان یک کابل شبکه را تست کرد و از صحت عملکرد آن مطمئن شد.

 

چه مواقعی باید کابل شبکه خود را تست کنیم؟ چه مواقعی باید متوجه باشیم مشکل قطعی به دلیل مشکلی در کابل شبکه هست یا نه؟

 

برای تست کابل شبکه دو روش متداول است:

  1. روش تست کابل شبکه با تستر
  2. روش تست کابل شبکه بدون تستر

 

در روش شماره یک، باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید تا در مورد مشکل شبکه خود به درستی راستی آزمایی کنید:

الف- تهیه کردن تستر کابل شبکه

 

ب- اتصال یک سر کابل به پورت TX تستر و سر دیگر به پورت RX

یک سر کابل را به دوشاخه TX تستر وصل کنید. این درگاه ورودی است. و انتهای کابل را به پورت RX وصل کنید. تستر ورودی های TX و RX روی یک قطعه دارد ، سپس هر دو را در آنجا وصل کنید. اگر تستر قطعه جداگانه ای برای ورودی RX دارد ، کابل را به آنجا وصل کنید. ( بیشتر مواقع پورت دیگر روی قسمت دوم تستر است. جهت امکان انجام تست در مسافت مختلف.)

مهم نیست که کدام انتهای کابل را وارد کدام پورت کنید. هر دو انتها یکسان است.

 

ج-تستر را روشن کنید و  چراغ های روی تستر را با دقت نگاه کنید.

پس از اتصال کابل ها ، تستر را روشن کنید تا تست آغاز شود. تستر از طریق ۸ موقعیت و یک اتصال زمین می چرخد. هر یک با یک چراغ روی تستر نشان داده می شود. از آنجا که کابل به زمین متصل نشده است ، موقعیت زمین روشن نخواهد شد. اگر تمام اتصالات دیگر خوب باشد ، در هر موقعیت روشن می شود. اگر علاوه بر زمین هر کدام روشن نشوند ، کابل خراب است.

 

نکات مهم:

  • برخی از تستر ها ممکن است تعدادی حالت یا سوئیچ مختلف برای انتخاب داشته باشند. برای چگونگی تنظیم تستر به کتابچه راهنما مراجعه کنید.
  • وقتی کابل را جدا می کنید ، ناچ نزدیک به دوشاخه را فشار دهید تا جدا شود. در غیر اینصورت ممکن است به دستگاه و کابل آسیب برسانید.
  • بخاطر داشته باشید که از اتصال زمین کابل ، وضعیت زمین روشن نخواهد شد ، بنابراین اگر چراغ روشن نمی شود نگران نباشید.

 

در روش شماره دو( تست شبکه بدون تستر) مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

الف-سیگنال اتصال را در رایانه یا تلویزیون خود بررسی کنید.

اولین نشانه ای که ممکن است کابل اینترنت شما خراب باشد، اتصال ضعیف آن است.

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، نوار اتصال را در سمت راست پایین نوار وظیفه جستجو کنید. اگر اتصال ندارید، ممکن است کابل مشکلی داشته باشد.

اگر از تلویزیون استفاده می کنید، هنگام روشن کردن آن پیام “بدون سیگنال(no signal)، احتمالاً ظاهر می شود.

ب- بررسی محل اتصال کابل به رایانه و مودم

بررسی کنید که کابل شما کاملاً به رایانه و مودم وصل است. اگر اینترنت شما ضعیف یا غایب است. کابل را تا انتها فشار دهید. اگر کابل حرکت نکند ، کاملاً وارد شده است. اگر یک صدای کلیک شنیدید و کابل به طور کامل وصل نبود، همین کار را برای مودم انجام دهید.

ج- بررسی چراغ سبز پشت مودم: به دنبال چراغ سبز پشت مودم خود باشید. در دوشاخه اتصال کابل LAN ، مودمها معمولا دارای نوری هستند که قدرت سیگنال را نشان می دهد.

دوربین مدار بسته واقعا از چه زمانی وارد محیط زندگی انسان‌ها شد؟

از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال ۱۹۴۲ در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از ۳۰ سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. امروزه در سرتاسر دنیا نیاز به امنیت بیش از پبش احساس می شود به همین علت از کارخانه های بزرگ صنعتی تا منازل مسکونی، مشتاق به نصب دوربین مداربسته جهت حفظ و برقراری امنیت در محیط کار و یا محل زندگی خود هستند.

سوال اصلی این است، دوربین‌های مدار بسته تا چه اندازه تنوع دارند و بهترین دوربین برای محیط کار شما کدام است؟

“دام، بولت، اسپید دام، مخفی”، اینها نام انواع دوربین‌هایی است که هنگام خرید از فروشنده خود خواهید شنید.

با کاربرد هر یک مختصرا آشنا خواهیم شد.

دام:

دوربین دام به صورت گنبدی شکل می باشد و اکثرا روی سقف نصب می شود. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

برای خرید دوربین مداربسته دام باید به نکات زیر توجه نمود:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • اصالت برند دوربین مداربسته
  • سنسور های هوشمند تنظیم نور
  • جنس بدنه

 

بولت:

دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا ۱۰۰ متر را فیلمبرداری نماید. دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه (IP) و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود.

نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته بولت که باید به آن توجه نمود

  • اصالت برند
  • سنسورهای تنظیم نور
  • جنس بدنه

 

اسپید دام:

دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود.

 

دوربین مخفی:

امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا ۱۲۸ گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد.

امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. علاوه بر جمع آوری مدرک برعلیه مجرمین یکی دیگر از فواید نصب دوربین مداربسته مخفی این است که نیروهای پلیس آرامش بیشتری در حین ماموریت دارند زیرا می دانند که با نصب دوربین مداربسته، مجرمین نمی توانند در دادگاه برعلیه مامورین ادعا های پوچ ارائه دهند.

 

صفحه پلیت موتور کرکره ساید ۴ پیچ

صفحه پلیت موتور کرکره ساید ۴ پیچ

صفحه پلیت موتور کرکره ساید ۴ پیچ ، فروش انواع صفحه پیلت مناسب برای دهنه بزرگ صفحه پلیت موتور ساید چهار پیچ مناسب تمامی موتور ساید چهار پیجه در انواع باups و بدون ups همانطور که از اسمش پیداست از جنس فولاد است. و در قسمت بالای شاسی بسته به موقعیت و محل نصب کرکره برقی داخل یا بیرون شاسی جوش داده می شود. میزان ضخامت

این صفحات بر روی لرزش کرکره برقی هنگام بالا و پایین شدن و محکم بودن کرکره تاثیرگذار است. موتور و شفت و کرکره و سایر متعلقات بر روی صفحه پلیت سوار شود. پلیت موتور ساید شامل دو عدد ورق آهنی به صورت مستطیل و مربع است. یکی از پلیت ها به صورت مستطیل بوده و بر روی آن چرخ دنده و زنجیر جهت انتقال نیروی موتور یه کرکره برقی تعبیه شده است.

اندازه چرخ دنده بر روی این پلیت سرعت حرکت کرکره را معین می کند. و صفحه پلیت مربعی شکل در طرف دیگر درب چوش داده می شود. بر روی آن جای دو برش به صورت عمودی تعبیه شده و می توان از آنها جهت نصب راحت تر شفت استفاده نمود.

قابلیت های صفحه پلیت ساید مدل۴پیچ

۱)مناسب نصب برای موتور های ۴پیچ

۲)دارای زنجیر و خورشیدی


قفل مقابل برقی O&C









قفل مقابل برقی O&C

ابزار قفل مقابل برقی O&C،فروش قفل مقابل برقی O&C قفل مقابل برقی ، قفل زبانه ای ، قفل لادری، قفل مغزی همگی نام این محصول میباشد. این محصول قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی یا فلزی و حتی درب های MDF ضد سرقت را نیز دارد.

این قفل برقی اسپانیایی محصول برند O&C است. این برند نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورپهای دنیا به عنوان برند پیشتاز و با کیفیت برتر عرضه شده است. طول عمر بالا و سهولت نصب از مشخصات بارز این محصول است. ما در اینجا سعی بر نقد بررسی آن داریم.

این قفل دارای یک پالس ولتاژ است. با استفاده از آن قفلش باز می گردد. تا زمانی که درب باز شود ، ضامنش باز می ماند. همچنین روی این قفل ضامنی تعبیه شده تا بتوان قفل را به حالت کاملا باز در آورد تا مواقعی که برق نیست، ضامن باز بماند.

موارد استفاده

از این قفل در اتاق های مدیریت، اسناد و سایر اتاق هایی با تردد خاص استفاده میشود و برای باز نمودن این قفل ها میتوان از دستگاه های جانبی استفاده کرد تا با توجه به تعداد کاربران از ریموت ، کارت ، دستگاه های اثر انگشت استفاده کرد.

قفل  مقابل برقی مناسب برای اتاق های که دارای تردد محدود برای افراد خاصی است، مناسب میباشد و با توجه به کیفیت بالا و قابلیت نصب شدن انواع دستگاه های ریموتی و کارتی ، علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا دارای قابلیت های فنی خوبی نیز است.همانطور که اشاره شد قفل زبانه ای ضد سرقت ساخت اسپانیا بوده و یکی از باکیفیت ترین قفل های زبانه ای وارداتی به ایران می باشد.








تعمیر، نصب و نگهداری آرام بند در آذربایجان غربی

آرام بند یک دستگاه هیدرولیک است که برای بستن خودکار درب پس از باز شدن استفاده می شود. قفل کننده درها معمولاً با مایع هیدرولیک پر می شوند که نوسان در را تعدیل کرده و عملکرد آن را کنترل می کند. نصب آرام بند، سطح کنترل را برای ایمنی و امنیت درب شما می افزاید. بستن درها معمولاً به عنوان یک اقدام پیشگیرانه محسوب میشود، گاهی برای جلوگیری از ورود و خروج هوا،‌ حیوانات و حشرات،‌ کوبیده شدن در و … . در ادامه مطلب به معرفی و بررسی نحوه تعمیر، نصب و نگهداری آرام بند در آذربایجان غربی خواهیم پرداخت.


مطلب پیشنهادی: تعمیر و نگهداری جک درب پارکینگ در آذربایجان غربی


متداول ترین مکان های نصب انواع آرام بند عبارتند از:

نصب شده روی سطح.

مخفی در درب.

مخفی در کف.

آرام بندهای درب نصب شده روی سطح، متداول ترین نوع هستند، زیرا نسبتاً مقرون به صرفه هستند و نصب آنها آسان است. آنها روی چارچوب در پشت درب، در کنار لولا نصب می شوند. با بسته شدن درب، بازوی دستگاه نزدیک به حالت بسته جمع می شود. علاوه بر بازوی استاندارد و دو اهرمی، بسته به کاربرد و ارائه عملکرد بیشتر، انواع مختلفی از بازوها برای بسته شدن درها روی سطح وجود دارد.

آرام بندهای مخفی در درب، در داخل درب پنهان می شوند و اغلب زمانی استفاده می شوند که زیبایی درب یک عامل مهم است. در فرورفتگی های درب و قاب جا می شود و اجازه می دهد هنگام بسته شدن درب، به طور کامل پنهان شود و معمولاً برای درهای دو سویه استفاده می شود، یعنی درهایی که از هر دو طرف باز می شوند. آرام بندهای مخفی در درب، معمولاً در محل های پر رفت و آمد مانند درب ساختمان اداری شلوغ نصب میشوند.


مطلب پیشنهادی: تعمیر و نگهداری درب های اتوماتیک در آذربایجان غربی


آرام بندهای کف، از این نظر شبیه به هم هستند که در کف پنهان شده اند و هنگام باز شدن در، قابل مشاهده نیستند. در قسمت زیرین درب، میله ای تعبیه شده است که عملکرد بسته شدن را کنترل می کند، آنها معمولاً با لولاهای محوری استفاده می شوند، که محکم تر و بادوام تر هستند و اغلب در درهای ورودی شیشه ای ساختمان های تجاری دیده می شوند.

هدف از نصب آرام بند درب چیست؟

هدف از نصب آرام بند درب

آرام بندها در حین بسته شدن و بستن درها در یک عملیات کنترل شده عملکردهای مختلفی را انجام می دهند. آنها درجه حرارت را حفظ می کنند، انگشتان را از آسیب نجات می دهند و از آسیب به اموال جلوگیری می کنند. در نهایت، هدف آرامبندها امنیت و ایمنی در خانه یا فضای تجاری است.

اطمینان از بسته بودن درهای ضدحریق

درهای ضد حریق به شما این امکان را می دهند که با خیال راحت از مکان مورد نظر خارج شده و دود و آتش را دور نگه دارید. اگر آرام بند نباشد یا به طور کامل بسته نشود، سیستم حفاظت در برابر آتش به خطر می افتد. البته سیستم اعلان حریق در این خصوص میتواند‌، نقش پیشگیری را ایفا کند.

از کوبیدن درها جلوگیری می­کند

مکانیسم آرام بندها،‌ بسته شدن کنترل شده در را تضمین می کند. ویژگی دمپر سرعت بسته شدن درب را در سطح خاصی نگه می دارد. به عنوان مثال، آرام بندها از آسیب به کودکان و یا افراد با توانایی های مختلف که نمی توانند در برابر وزن درب مقاومت کنند، جلوگیری می کند.


مطلب پیشنهادی: تعمیر و نگهداری دوربین مداربسته در آذربایجان غربی


امنیت را از طریق بسته شدن درها افزایش می دهد

یک آرام بند بخشی از امنیت یک محیط را فراهم می کند، به عبارتی در برای افراد ناخواسته باز نخواهد ماند و دیگر نگران باز ماندن در محل سکونت برای سارقان یا افراد غیر مجاز نخواهید بود. علاوه بر این، انواع سیستم های جدید دزدگیر منزل در این خصوص،‌ مانند دزدگیر سیم­کارتی و … ،‌ در اختیار هستند.

در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر، باید آرام بند خود را بررسی کنید

بسته نشدن کامل درب

کوبیده شدن در

حرکت سریعتر از طریق چرخش در

لکه های روغن روی زمین، یا مایع هیدرولیک قابل مشاهده

به چه آرام بندی نیاز دارم؟

هنگام انتخاب یک آرام بند مدل های متنوع و متعددی وجود دارد و انتخاب مناسب برای نیازهای شما می تواند گیج کننده باشد.

شاید نخواهید زیادی هزینه کنید و یا می خواهید سریع تصمیم بگیرید و پروژه را تمام کنید اما باید آگاهانه تصمیم بگیرید.

این مهم است که بدانیم چرا به آرام بندها نیاز داریم و آنها در اصل پشتیبان خطاهای احتمالی انسانی هستند.

پس بهتر است با جست و جوی بیشتر و بهره بردن از مشاوره شرکت های مرتبط نگهداری و تعمیر آرام بند در آذربایجان غربی

 ،‌ بهترین گزینه را انتخاب کنید.


مطلب پیشنهادی: تعمیر و نگهداری راهبند در آذربایجان غربی


نکات قابل توجه در هنگام خرید آرام بند

در کجا قرار دارد؟

درب داخلی است یا خارجی؟ باز شدن در داخلی یا خارجی است؟ برخی از آرام بندها فقط می توانند روی درهای داخل بازشو نصب شوند یا نیاز به خرید یک براکت زاویه دار جداگانه برای قرار دادن آن در درهای بازشو خارجی دارند. برخی از آرام بندها از موادی ساخته شده اند که به راحتی زنگ می زنند یا برای درهای خارجی به اندازه کافی ایمن نیستند. بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید،  آرام بندی که انتخاب می کنید مناسب با در مورد نظرتان انتخاب شده است.

اندازه و قاب درب چقدر است؟

عرض و ارتفاع در و چارچوب در را بررسی کنید زیرا درهای سنگین تر نیاز به آرامبند با اندازه بزرگتر دارند.


مطلب پیشنهادی: تعمیر و نگهداری قفل برقی در  آذربایجان غربی


نیروی آرام بند چگونه تعیین میشود

نیروی آرام بند مطلوب یک درب با توجه به موارد زیر متفاوت است:

اندازه درب (عرض و وزن).

شرایط وزش باد.

قدرت افرادی که معمولاً از در استفاده می کند.

آرام بندهای تجاری چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های مشترک در درهای آلومینیومی تجاری این است که مجهز به آرام بند هستند. برخلاف درهای مسکونی که معمولا لولایی هستند. اکثر درهای آلومینیومی تجاری دارای یک آرام بند به شکل درب سقفی ثابت یا پنهان هستند.


مطلب پیشنهادی: تعمیر و نگهداری کرکره برقی در آذربایجان غربی


قیمت آرام بند و تعمیر آن

با توجه به تنوع و گوناگونی آرام بندها در بازار و تغییر نرخ مداوم،‌ لطفا جهت دریافت قیمت و تعرفه تعمیر آرام بند با مشاورین مجرب مجموعه ایرانمهر تماس بگیرید.

با افزایش روز افزون استفاده از انواع آرام بند نیاز به تعمیر این آرام بندها امری ضروری است. مجموعه ایرانمهر با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در زمینه تعمیر، نصب و نگهداری آرام بند در آذربایجان غربی و با بکارگیری تکنسین های مجرب توانسته خدماتی امن و حرفه ای را برای تعمیر آرام بند، به شما عزیزان ارائه کند.

ساکنین محترم آذربایجان غربی شما می­توانید در صورت نیاز به تعمیر و نصب انواع آرام بند، به صورت شبانه روزی ‌با شماره همراه ۰۹۱۲۲۸۰۲۲۷۱ و ۰۹۳۶۲۱۴۳۴۳۸ یا تلفن های ۶۶۳۶۳۱۶۹ – ۰۲۱و ۶۶۱۹۹۰۴۳-۰۲۱با ما در ارتباط باشید.