تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

تعمیر جک پارکینگ

تعمیرجک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ،ایرانمهر در تهران یکی از خدمات رسان های تعمیرجک پارکینگ است. ما در ایرانمهر کوشیده ایم با ارائه خدمات به موقع و با کمترین هزینه به شما عزیزان برای تعمیرجک پارکینگ و کلیه خدمات سیستم های حفاظتی منزل کمک کنیم.

تعمیر جک پارکینگ

وقتی یک درب ورودی  جک پارکینگ به ورودی اضافه می شود ، یک خانه زیبا ساخته می شود. تعمیرجک پارکینگ  ، همراه با افزایش زیبایی خانه ، امنیت اعضای خانواده را از دسترسی ناخواسته به ساختمان فراهم می کند. همچنین به طور تصادفی آنها را از ورود ناگهانی خودروها به شما کمک میکنند.

با این حال ، مهم است که یک شخص بسته به نیاز مورد نظر ، با دقت جک پارکینگ را انتخاب کند. هنگام رانندگی در ماشین در مسیر اتومبیل ، چه چیزی بهتر از باز شدن  جک پارکینگی است؟ جک پارکینگی اتوماتیک به خانه شما اعتبار می بخشد و می تواند برای افرادی که از شما بازدید می کنند چشمگیر باشد. همچنین ارزش خانه را افزایش می دهد و هنگامی که مجبور به فروش آن هستید سودمند است.

تعمیر جک پارکینگ در مجموعه ایرانمهر

تنها چیزی که جک پارکینگ به آن احتیاج دارند بازکن مناسب است که می تواند درب پارکینگ  را به داخل و خارج بکشاند. از آنجا که جک پارکینگ محکم هستند موانع کاملاً مطمئن می شوند. یک جک پارکینگ که کاملاً خوب کار می کند می تواند از دسترسی ناخواسته به خانه محافظت کرده و متجاوزان را از خود دور کند.

تعمیر جک پارکینگ بنا به شرایط هر فصل و محل نصب جک پارکینگ متفاوت است. در تعمیر جک پارکینگ میتواند هم مشکل از چشمی ها باشد یا از مدارفرمان تعمیرجک پارکینگ در ایرانمهرفعالیت اصلی ماست.

تعمیر کرکره برقی در شریعتی

تعمیر کرکره برقی در شریعتی

گروه فنی مهندسی ایرانمهربا هدف بهبود خدمات تعمیر کرکره برقی در شریعتی، تعمیرات کرکره برقی،تعمیر جک پارکینگ،تعمیرات جک پارکینگی،تعمیر جک پارکینگی، تعمیرات جک پارکینگ،تعمیر در پارکینگ،تعمیر درب پارکینگ و….شکل گرفت.

تعمیر کرکره برقی در شریعتی

تعمیر کرکره برقی در شریعتی ،تعمیر کرکره برقی در شمال تهران و سایر نقاط تهران از جمله کارهای تخصصی گروه فنی مهندسی ایرانمهر است. تعمیر کرکره برقی   کاری تخصصی است.

یکی از انواع درب های اتوماتیک تعمیر کرکره برقی ها است که استفاده های گوناگونی دارد برای مثال برای فروشگاه ها، پارکینگ ها و مجمتع های مسکونی، مغازه ها و …مورد استفاده هستند. در طول استفاده از کرکره برقی ممکن است

به دلایل مختلف کارکرد موتور کرکره برقی دچار اختلال و مشکل شود. در این صورت باید عیب های احتمالی رخ داده را برطرف نمود در حالتی که موتور کرکره برقی دچار عیب باشد و به شدت داغ شود. باید به بررسی سیم پیچی داخلی موتور. همچنین استاتور موتور پرداخت و در مواردی که موتور کرکره برقی با صدای بلند کار می کند باید به بررسی شل شدن پیچ و بلبرینگ پرداخت. هنگام عیب یابی هرز کار کردن موتور باید کارکرد چرخدنده و کلید خلاص کن حد بالاو پایین موتور را عیب یابی کرد.

چه مواردی نشان دهنده خرابی کرکره برقی می باشد:

تمام شدن باتری کنترل فرستنده کرکره برقی

فنر کرکره برقی شکسته باشد

خرابی شفت کرکره برقی

ممکن است درب کرکره برقی به‌صورت دستی قفل‌شده باشد

وجود مشکل در فرستنده کرکره برقی

خرابی کرکره برقی در تیغه

خرابی سنسور چشمی درب کرکره برقی

چیزی مسیر کرکره برقی را مسدود کرده باشد

مسیر قرارگیری کرکره برقی به‌خوبی تراز نشده است

قطع برق کرکره برقی (به عبارتی پریدن فیوز کرکره برقی)

حد مجاز پایین آمدن درب به‌درستی برای کرکره برقی تنظیم‌نشده است

فنر کرکره برقی شکسته باشد.

تعمیر اپراتور شیشه ای گردان در آرژانتین

تعمیر اپراتور شیشه ای گردان در آرژانتین

تعمیر اپراتور شیشه ای گردان در آرژانتین یکی از عمده فعالیت های گروه فنی مهندسی ایرانمهر میباشد. در تعمیر اپراتورشیشه ای گردان در آرژانتین،کارهای تخصصی مثل تنظیم سرعت بازشود، فاصله گام اول تا سوم،تنظیم چشمی هاو… انجام میشوذ. تعمیر اپراتور شیشه ای گردان و سایر مناطق تهران نصب و فروش اپراتور های شیشه ای گردان و … از کارهای ما به شمار میرود.

اپراتورهای  شیشه ای گردان:

تمام مدل های اپراتور شیشه ای گردان طراحی شده اند تا با پوشش و برگ درب که در منطقه نزدیک شما تولید  و نصب شوند.  تعمیر اپراتور شیشه ای را با دانش و مشخصات محل نصب شما طراحی میکنیم. کیفیت ضبط قابل اطمینان – همه پیشرفت ها و تولیدات داخلی – درایو ، نرم افزار ، الکترونیک ، تجهیزات جانبی همه از سابقه است.

نصب اپراتور شیشه ای در آرژانتین

چرخش درب های عابر پیاده اپراتورشیشه ای  محصولی همه کاره با گزینه های بسیار متنوع برای بسیاری از کاربردها است. مراکز خاص و لوکس (هتل ها،مراکز تجاری،ارگان ها،برج ها،فرودگاه هاو…)است که طور قابل توجهی از مصرف انرژی بالاتری برخوردار بوده و گزینه ای سبزتر از درب تاب دار یا کشویی استاندارد هستند.

اپراتور های شیشه ای گردان با محدود کردن جریان هوا به داخل و داخل تاسیسات شما با درنظر گرفتن هوای داخل محفظه هنگام عبور هر فرد حاصل می شود. رولورهای امنیتی به طور خاص برای تقویت امنیت ساختمان با ترکیب محدودیت تردد تعداد افرادی که می توانند به یکباره وارد درب ورودی شوند. ویژگی کاهش سرعت چرخش درب را کند می کند تا دسترسی آسان به صندلی های چرخدار

کالسکه ها و بسته های بزرگ به همراه چهار اعلان صوتی قابل برنامه ریزی برای درها فراهم شود. درب دستی گردان درب های گردان دستی ، علاوه بر بهبود کنترل آب و هوای داخلی باعث کاهش نفوذ هوا ، وزش باد ، آلودگی و بخارهای خارج می شوند.

تعمیر آرامبند

تعمیر آرامبند

نصب وراه اندازی آرامبند در تمامی مناطق تهران از جمله : در شمال تهران، قیطریه، اندرزگو ،تعمیر آرامبند در دولت و پاسداران و…..از فعالیت های  ایرانمهر است.

تعمیر آرامبند

تعمیر آرامبند نیاز به تخصص و فناوری به روز دارد؛که تکنسین های ما با به روز ترین اصول و قواعد نصب و تعمیر آرامبند به صورت۲۴ ساعت آماده خدمات رسانی به شماعزیزان است. آرامبندها بر روی انواع درب‌های ورودی از جمله درب‌های ورودی آپارتمان و یا شرکت نصب می‌شوند. در واقع اگر بخواهیم درب مورد نظرمان خیلی محکم و یا آرام بسته نشود و همچنین سروصدای بیش از حد نداشته باشد آرامبند درب را بر روی آن نصب می‌کنیم.

گاهی به دلایل مختلف ما به تعمیر آرام بند درب ورودی ساختمان نیاز پیدا می‌کنیم. آیا می‌دانستید اکثر آرامبندهای چینی یکبار مصرف هستند. در صورت خرابی، نمی‌توان تعمیر درب را انجام داد. در صورتیکه قصد خرید آرامبند درب را دارید، حتماً به کشور سازنده‌ی آن توجه کنید. بهترین آرامبندهای موجود در بازار، آلمانی و ایتالیایی هستند.

با استفاده از آرامبندهای آلمانی و ایتالیایی، دیگر نیاز به تعمیر درب درب نخواهید داشت. البته اگر آرامبند بر روی درب مورد نظرتان نصب شده است و اکنون به تعمیر آرام بند درب نیاز دارید، حتماً با تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید. سپس از تعمیرکار آرام بند درب مشورت بگیرید و در صورت نیاز به تعویض آرامبند، اینبار سعی کنید آرامبند آلمانی و یا ایتالیایی را تهیه و امتحان کنید.

تعمیر آرام بند معمولا کاری تخصصی و نیاز به افراد متخصص دارد. در غیر اینصورت اتمال خرابی و هزینه های سنگین می باشد.

تعمیر درب سکشنال

معرفی روش های تعمیر درب سکشنال

تعمیر درب سکشنال کاری تخصصی و نیازمند حرفه ی خاصی است. در تعمیر درب سکشنال چیزی که مهم و تعیین کننده است این است که تکنسین مربوطه به طور کامل با سیستم درب های سکشنال اشنایی داشته باشد. کارشناس باید بتواند تعمیرات درب سکشنال را به خوبی انجام دهد.

 

تعمیر درب سکشنال

گروه فنی مهندسی ایرانمهر در زمینه تعمیرات درب سکشنال در تمامی نقاط تهران فعالیت میکند. امروزه درب های سکشنال نسبت به کرکره های برقی محبوبیت بیشتری دارند. مردم دوست دارند خودشان کارها را انجام دهند تا هزینه‌ایی  را نپردازند. می‌توان چندین کار بسیار ساده را در مورد درب‌ سکشنال انجام داد تا دچار مشکل نشوند.

بعضی از تعمیرات درب های سکشنال مانند تمیز کردن ریل ها با استفاده از مکش یا یک دستمال و روان کاری لولاها و بلبرینگ غلطک ها  بسیار ساده هستند. البته باید دقت شود که در زدن روان کننده به چند قطره نیاز است و نباید سیستم آغشته به روغن شود. دیگر تعمیرات درب سکشنال ممکن است چندان ساده نباشند.

بررسی تسمه‌ها و بکسل ها و روان بودن حرکت درب  برای دیدن فرسودگی‌های آن می‌تواند راهی عالی برای صرفه جویی در مصرف انرژی باشد. اگر سیم بکسل ها دچار آسیب شده یا حرکت درب روان نیست باید بلافاصله تعمیرات درب سکشنال آن انجام پذیرد تا شاهد خسارت به درب سکشنال نباشیم .عوض کردن بکسل ها و غلطک هادر درب سکشنال ممکن است

گاهی اوقات چالش برانگیز باشد، اما بسیاری از مالکین باز هم نیازی به زنگ زدن به متخصصین  ایرانمهر ندارند تا این کار را کامل کنند. فنرهای درب سکشنال  زیر سقفی دارای اهمیت بالا هستند و در زمان سرویس به دلیل شارژ بودن نیاز به ایمنی کامل دارد لذا توصیه میکنیم اگر به نظراتان مشکلی در فنر بود با  ایرانمهر تماس بگیرید.