تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

درباره جک پارکینگ

درباره جک پارکینگ

جک پارکینگی طی دودهه اخیر در بازار ایران جایگاه ویژه ای پیداکرده است.مردم به علت سهولت از استفاده جک پارکینگ و امنیتی که درب های اتوماتیک پارکینگی دارند توجه ویژه ای به این سیستم دارند.

اجزای تشکیل دهنده جک پارکینگ:

رتور جک پارکینگ

دنده برنجی جک پارکینگ

میل ماردون جک درب پارکینگ

موتورجک پارکینگ

گیربکس جک پارکینگ

لوله استیل جک پارکینگ

لوله آلمینومی جک پارکینگ

ته جک

سر جک

کاور گیربکس

کاور موتور

جک پارکینگی از وسایل نقلیه محافظت و امنیت می کنند و آنها را از آب و هوای نامطلوب محافظت می کنند.

در بسیاری از مدل‌های جک پارکینگ قابلیت های الکترونیکی زیادی در دسترس هستند و قابلیت اطمینان طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهند که از یک درب خوش ساخت می‌خواهید.جک پارکینگی دارای چندین مدل قطعات از جمله موتور الکتریکی و حسگرهای مجاورت هستند.

سنسور ایمنی (چشمی جک پارکینگ)داخلی قابی در 2 سمت درب نصب میشوند که با تشخیص اجسام خارجی در درب به طور خودکار متوقف می‌شود و درب را به حالت باز باز می‌کند و از بسته شدن درب روی خودروها جلوگیری می‌کند.

با استفاده از ریموت کنترل،به راحتی درب پارکینگ  باز و بسته میشود.

از آنجایی که ما به ایمنی اهمیت می دهیم، نیاز داریم که تمام درب های پارکینگ و درب های تجاری ما توسط تکنسین های حرفه ای آموزش دیده نصب شوندتا درهنگام نصب مشکلی ایجاد نشود.

ضدسرقت کردن کرکره برقی

ضدسرقت کردن کرکره برقی

بسیاری از صاحبان کسب و کار یا منازل مسکونی به علت حفظ امنیت ملک خود به دنبال کسب باکیفیت ترین و مقاوم ترین درب های اتوماتیک هستند.

کرکره ی برقی از جمله درب های اتوماتیکی هست که غالبا برای درب های ورود و خروج مغازه ها،پاساژها و پارکینگ ها استفاده میشود.کرکره های برقی از دو جهت با یکدیگر تفاوت هایی دارند اول در نوع موتور متصل بر روی کرکره و دوم نوع انتخاب تیغه های کرکره ی برقی.

. انواع تیغه کرکره اتوماتیک که شامل نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات می باشند

انواع تیغه ی کرکره برقی:

1)تیغه کرکره برقی پانچ دار (سوراخ دار)

2) تیغه فوم دار با جنس آلومینیوم

3) تیغه آلومینیوم یا اکسترود

4) تیغه فوم دار با جنس گالوانیزه

5) تیغه رول گیتر (کرکره امنیتی)

6) تیغه شفاف (پلی کربنات)

7) تیغه لیبل دار

انتخاب نوع تیغه کرکره برقی با اوجه به دوام و استحکام تیغه شکل میگیرد. طور کلی میتوان تیغه فوم دار را برای مکان های مسکونی و کرکره پارکینگ ها و تیغه رول گیتر (کرکره امنیتی) را برای امکانی که لازم است امنیت بالایی داشته باشند مثل بانکها و تیغه آلومینیوم یا اکسترود را برای مغازه ها و سوله ها به دلیل توخالی بودن تیغه و عایق نبودن در برابر صدا استفاده کرد.

بهترین برند تیغه کرکره برقی برندی است که ضد سرقت باشد. زیرا این نوع از کرکره های اتوماتیک اغلب در مکان هایی نصب می شوند که جنبه امنیتی دارند مانند طلا فروشی و بانک ها. این اماکن به این دلیل که از نظر امنیتی حائز اهمیت هستند باید مقاومت بالایی در برابر سرقت داشته باشند.

کرکره برقی آلومینیومی: تولید در وزن های مختلف سبک، سنگین و نیمه سنگین، قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ

کرکره برقی فولادی و آهنی: ضدسرقت، مقاوم در برابر ضربه و غیر قابل نفوذ

کرکره برقی پلی کربنات شفاف و شیشه ای: زیبایی، شفافیت.و امنیت

کرکره برقی رول گیتر(رولگیتر): مناسب برای کاربردهای امنیتی و غیر قابل نفوذ

قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی

اجزای کرکره برقی شامل:  لوله یا شفت کرکره برقی، ریل، موتور ساید یا توبلار کرکره برقی، صفحه پلیت، رسیور یا مرکز کنترل، پروفیل و … است.مسئله مهم پس از انتخاب نوع کرکره، نوع موتور کرکره برقی ماست.موتور های کرکره برقی به سه دسته ی ساید(خارج از میله)،توبلار(داخل میله)،ام سی(وسط کرکره برقی) تقسیم میشوند.

نکات ضروری در خرید کرکره برقی:

قیمت کرکره برقی

نصب کرکره برقی

جنس بدنه کرکره برقی

نوع موتور کرکره برقی

آپشن ها و امکانات امنیتی کرکره برقی

استحکام و وزن کرکره برقی

کیفیت و تنوع رنگ کرکره برقی

بی صدا بودن کرکره برقی

نوع ریل کرکره برقی

قفل کرکره برقی

ضد سرقت بودن کرکره برقی

تعمیرات و نگه داری آسان کرکره برقی

مطالب فوق اطلاعاتی از کرکره برقی و نحوه ی نگهداری و خرید کرکره برقی را به شما عزیزان آموزش میدهد.

ایرانمهر با داشتن بهترین تکنسین های فنی در زمینه ی درب های اتوماتیک برای ضد سرقت کردن کرکره های برقی ایده های خاص خود را دارد.

ضد سرقت کردن کرکره های برقی با هر نوع تیغه و موتور برای شما عزیزان امکان پذیر میباشد

همه چیز در مورد جک پارکینگ سوپرلایف

همه چیز در مورد جک پارکینگ سوپرلایف

جک پارکینگ سوپر لایف محصول برند شرکت متین گذر به عنوان یک جک پارکینگی ایرانی تلقی می شود که با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه شده است.

این جک پارکینگی بخاطر ظاهر و طراحی زیبای ایتالیایی جزو بهترین جک های پارکینگی ایرانی است.برند سوپرلایف بخاطر نو پا بودن در زمینه درب های اتوماتیک با سه مدل جک پارکینگی کار خود راشروع کرده است.

سوپر لایف با وسواس خاصی محصولات خود را از جمله جک پارکینگی سوپرلایف با توانایی جابجایی درهایی در وزن های 300، 400، 500 و 600 رقابت شگفت انگیزی در میان رقبا ایجاد نموده است.

جک پارکینگ سوپر لایف با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری دارد و می تواند در شرایط دمایی بین 20- تا 55+ درجه کارکردی مناسب داشته باشد.

از ویژگی های برند جک پارکینگ سوپرلایف : قیمت مناسب در ازاری دریافت کیفیت بالا،کارایی منحصر به فرد و بی نظیر،گارانتی طولانی مدت،گارانتی 24 ماهه و خدمات 5 سال

جک درب پارکینگ سوپر لایف 400

جک پارکینگ سوپر لایف 400 قدرت جابجایی هر بازو تا 350 کیلوگرم را دارد ، جک پارکینگ سوپر لایف دارای کورس حرکتی 40 سانتی میباشد و بدنه این جک الکترومکانیک کاملا ضد آب و گرد غبار میباشد

این محصول دارای لوله ای از جنس استیل است که که این لوله کاملا ضد زنگ است.

این جک درب پارکینگ ایرانی دارای چرخ دنده های برنجی می باشد که برای تهیه این مهم از بهترین و با کیفیت ترین آلیاژ ها استفاده شده است که باید گفت که از فلز نیکل طراحی شده است.

این نوع جک پارکینگی دارای 2نوع شفت هستند:

1) مدل استیل که در تولید آن از استیل بسیار با کیفیت و فولاد آبکاری شده استفاده شده است .

2) مدل غیر استیل که از نوع فولاد آبکاری شده می باشد که با همکاری و تست آزمایشگاه های معتبر با استفاده از روش بسیار دقیق و بهینه سازی شده برای آبکاری  تولید شده و در نهایت موجب افزایش قابل توجه طول عمر شفت ها خواهد شد.

جک درب پارکینگ سوپرلایف500

جک پارکینگ سوپرلایف 500 مناسب  درب های لولایی است که به واسطه ی دو بازویی که داخل کیت قرار دارد به دو لنگه درب به طول یک متر و نیم متصل میشود.این مدل جک پارکینگی بخاطر صدای کم و استحکام بالایی که دارد در بین عموم مشهور است.

همچنین با وجود حالت اتوماتیک و راحتی که به مصرف کننده می دهد می تواند بر روی درب های قدیمی نصب شده و آن را به حالت مدرن و اتومات دربیاورد به طوریکه دیگر نیازی نیست برای باز و بسته کردن درب از خودرو پیاده شویم. این جک بازویی بیشتر برای درب های دو لنگه با وزن های تقریبا سنگین مناسب می باشد. بدنه این جک بسیار مقاوم و ضد ضربه است.

یکی از ویژگی های قابل توجه جک پارکینگ super life مدل 500 ، رنگ مشکی ضد زنگ آن است. بدنه‌‌ی این جک دولنگه در برابر حرارت و گرما و یا در برابر آب و رطوبت ، مقاومت بالایی دارد.

است جک از نوع الکترومکانیک است و تا 2 سال گارانتی دارد. این محصول با ایجاد کمترین صدا و بسیار روان کار می کند.

از ویژگی های این جک پارکینگی:

1)جک پارکینگ سوپر لایف مدل 500

2)قابلیت باز و بست کردن درب تا وزن 450 کیلو گرم

3)مناسب برای درب هایی با عرض 3 متر

4)کارکرد روان و بی صدا

جک پارکینگ سوپرلایف600

کیت جک پارکینگ سوپرلایف 600 با هر شرایط آب و هوایی و دمای بین 20- و 50+ درجه سانتی گراد مقاومت بالایی دارد و این نوع جک برقی برای مکان هایی که میزان تردد روزانه ی بالایی دارند طراحی شده است. از موادی که جهت تولید قطعات داخلی این نوع جک استفاده شده گرانترین مواد به همراه کیفیت بالا با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی می باشد.

بین جک درب پارکینگ سوپر لایف 400 و 600 هیچ تفاوتی بجز اضافه شدن 20 سانتیمتر شفت وجود ندارد. حتی موتور و گیریبکس نیز دست نخورده مانده و تقویتی در این قسمت ها نیز انجام نپذیرفته است.

ویژگی های جک سوپرلایف600:

1)قادر به جابجا کردن هر لنگه درب پارکینگ تا 500 کیلوگرم

2)بدون نیاز به سرویس فصلی

3)ضد آب بودن محصول

4)مجهز به سیستم خلاص کن در زمان قطع برق

5)قابلیت تنظیم قدرت دستگاه

https://iranmehr.company/service/parking-jack-repair/

تعمیر جک پارکینگ

جک پارکینگ وسیله ای است برقی که روی درب های پارکینگ ساختمان های عمومی و مسکونی نصب میشود. این دستگاه با استفاده از ریموت درب ها را باز و بسته میکند. این تکنولوژی به دلیل سهولت استفاده و موارد امنیتی خیلی زود کاربران زیادی پیدا کرد و امروزه یکی از پر مخاطب ترین وسیله ای امنیتی به حساب می آید. جک پارکینگ هم مانند هر دستگاه دیگری نیازمند نگهداری و تعمیر در زمان مناسب خود است. شرکت فنی مهندسی ایرانمهر با کارشناسان با تجربه و ماهر در ارائه خدمات نصب، نگهداری و تعمیر جک پارکینگ کنار شما عزیزان است.

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ

جک پارکینگ چیست ؟

دستگاهی است که با اضافه شدن روی درهای لولایی، امکان باز و بسته شدن در با ریموت را فراهم میکند. این جک که به طور معمول روی در ورودی و خروجی اصلی منازل نصب می شود، به افراد کمک می کند که به آسانی و بدون نیاز به پیاده شدن از وسیله نقلیه خود و با استفاده از ریموت در را باز یا بسته نگهدارند. جک پارکینگی دارای دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیک است. جک­های هیدرولیکی مناسب اماکن تجاری و یا مسکونی پرتردد هستند و جک الکترومکانیک مناسب مجتمع های اداری و یا مسکونی با تعداد واحد های کم است.

نصب و تعمیر جک پارکینگ یکی از مواردی ست که نیاز به تخصص لازم دارد. درب های اتوماتیک پارکینگ شامل دو نوع لولایی و ریلی است که مدل جک های دو لنگه از لحاظ موتور با درب های ریلی متفاوت هستند. جک پارکینگ ۲ لنگه شامل ۲ عدد بازو و متعلقات، مدار کنترل، ۲ عدد فتوسل، چراغ چشمک زن و ریموت کنترل است. جک پارکینگ ریلی شامل موتور پلیت، مدار کنترل، ۲ عدد فتوسل، چراغ چشمک زن و ریموت کنترل است که از لحاظ قدرت و کیفیت با هم تفاوت دارند.

ما درگروه فنی مهندسی ایرانمهر با استفاده از بروزترین ابزار و عیب یاب های قوی در تلاشیم تا بهترین خدمات را در زمینه نصب و تعمیرجک پارکینگ، به شما عزیزان ارائه کنیم.

 

موارد قابل توجه در تعمیر جک پارکینگ:

  • گوش دادن به صدا و چگونگی باز و بسته شدن درب پارکینگ
  • روغن کاری منظم و هر دوره ای درب پارکینگ و قطعات آن
  • سفت کردن پیچ های شل شده
  • توجه به غلتک ها و تعویض آنها در صورت نیاز
  • چک کردن سنسور چشمی و سیستم ایمینی درب

 

نکات قابل توجه هنگام خرید جک پارکینگ:

  1. نصب مناسب: همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.
  2. وزن در: در هنگام خرید جک دانستن حدودی وزن درب نیاز است چرا که هر جک مناسب وزن خاصی از درب های پارکینگی است.
  3. تعداد استفاده روزانه: به طوری که هرچقدر استفاده روزانه از درب بیشتر بوده و بیشتر باز و بسته می شود نیازمند جک درب پارکینگی قوی تری مناسب با تردد ساکنین است.
  4. مقدار عرض در: در هایی با عرض های بیشتر از 1.8 نیازمند جک هایی با بازوی بلندتر است، پس دانستن عرض در هنگام خرید ضروری است.
  5. نصب مناسب: همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.
  6. گارانتی: جک در تنوع زیاد در بازار موجود بوده و گارانتی معتبر میتواند موجب امنیت خاطر شما، بعد از خرید باشد.

 

زمان تعمیر جک درب پارکینگ

گاهی ممکن است اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ در مرور زمان دچار شکستگی یا فرسودگی شوند که مانع حرکت صحیح و باز و بسته شدن در شود. این زمانی است که شما می بایست با بهره گیری از مشاورین و متخصصین این حوزه نسبت به تعویض و یا تعمیر جک درب خود اقدام کنید. تکنسین های مجرب مجموعه ایرانمهر به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات، نصب، نگهداری و تعمیر جک های پارکینگی شما هستند.