تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

تعمیر درب های اتوماتیک

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان

انواع شیشه برای استفاده در درب های شیشه ای

انواع شیشه برای استفاده در درب های شیشه ای

امروزه شیشه از کاربردی ترین و جدیدترین ابزارهایی است که در زیباسازی نمای خارجی و داخلی ساختمانهای تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه به دلیل تنوع زیاد ، ظرافت و زیبایی منحصر به فرد، همراه با دوام زیاد، در طراحی بناهای تجاری و مسکونی نقش مهمی بر عهده دارد.

البته شیشه تنها برای طراحی و ایجاد یک فضای لوکس و محیطی با شکوه به کار نمیرود، بلکه به دلیل داشتن مزیتها و کاربردهایی اعم از صرفه جویی در مصرف انرژی، ایجاد یک فضای ش یک و کاربردی بودن در موارد بسیار به آن ن یاز داریم. در حال حاضر از شیشه در طراحی فضای داخلی ساختمان ها به صورتهای مختلف استفاده می شود که از آن جمله می توان به استفاده از آن در طراحی دیوارها، سقف ها، پنجره ها، درب ها، کف و … اشاره کرد.

انواع شیشه برای استفاده در درب های شیشه ای و طراحی دکور داخلی

• شیشه لیمنت شده

شیشه لیمنت شده در واقع از دو یا چند الیه شیشه تشکیل شده و با استفاده از یک یا چند الیه PVB ،پلی وینیل بوتیرال به هم متصل گردیده است. این نوع شیشه عالوه بر جنبه تزئینی، به دلیل مقاومت خیلی زیاد موارد استفاده فراوانی دارد. ترکیبات و فرایند تولید این شیشه ها به صورتی است که هنگام شکستن به هیچ وجه، خرد نشده و دچار ریزش نمی شوند. کابین دوش ها و کف پوش های شیشهای، از موارد استفاده ی این نوع شیشه ها در طراحی دکوراسیون داخلی است. از آن جایی که شیشه لیمنت شده هم مقاومت زیادی دارد و هم یک عایق مناسب و قوی در برابر آلودگی صوتی و هوا است، از آن برای طراحی بالکنهای شیشه ای نیز استفاده می کنند .

• شیشه شفاف

شیشه های شفاف یکی از انواع شیشه ها هستند که هم از داخل و هم از بیرون ساختمان نما و منظره ای شفاف و واضح را به نمایش می گذارند. از شیشه ی شفاف، برای ساختن دیوارهای شیشه ای و به عنوان جدا کننده برای درب و پنجره های بزرگ استفاده میکنند. استفاده کردن از شیشه شفاف در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، زیبایی و جلوه ی خاصی به ساختمان بخشیده و آن را بزرگ تر از حالت عادی نشان می دهد.

• شیشه رنگی

شیشه ها در رنگ های متنوع تولید می شوند، شیشه رنگی از انواع خاصی از شیشه است که نسبت به زاویه تابش نور خورشید، می تواند به رنگ تیره تر یا روشن تر دربیاید.

• شیشه آینه ای یا بازتابنده

این نوع شیشه اکثرا در فضای بیرونی ساختمان ها، برای انواع د رب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه های آینه ای دارای پوشش آینه مانندی در سطح بیرونی خود هستند و از این طریق گرمای خورشید و اشعه نور را انعکاس میدهند.

• شیشه های سازگار با محیط زیست

این نوع شیشه ها از جدیدترین انواع شیشه ها هستند که با محیط زیست سازگاری دارند. از این نوع شیشه ها بیشتر برای طراحی های پیشرفته و مدرن استفاده می کنند. شیشه های سازگار با محیط جزو شیشههای دوستدار محیط زیست محسوب می شوند. این نوع شیشه ها در زمستان از هدر رفتن گرما و در تابستان از ورود گرما جلوگیری به عمل می آورند و از طریقی در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و از هدر رفت آن جلوگیری می کنند . عالوه بر کاهش هزینه های انرژی، مزیت دیگر این شیشه ها این است که کیفیت رنگ فرش ها را حفظ کرده و از رسیدن آسیب به فرش ها و دیگر وسایل منزل جلوگیری می کنند.

• شیشه مات

شیشه های مات سند بالست در طراحی داخلی استفاده می شود. این شیشه ها هر چند نور را از خود عبور می دهند ولی شکل تیره ای ایجاد می کنند که نمی توان پشت شیشه را دید. برای همین در فضاهایی مانند حمام، اتاق جلسات و … از آنها استفاده می شود. شیشه مات بهترین نوع شیش ه برای حفظ حریم شخصی است.

• شیشه سکوریت یا نشکن

شیشه نشکن از مقاوم ترین انواع شیشه هایی است که انسان تا به حال موفق به ساخت آن شده است. این نوع شیشه در برابر فشار و ضربه مقاومت فوق العاده ای دارد و محکمی آن نسبت به شیشه های معمولی 5 برابر بیشتر است. شیشههای نشکن به قطعات کوچکتر هنگام شکستن تقسیم می شوند. در ساخت و ساز از شیشه های سکوریت به وفور استفاده می شود، چون این شیشهها هم مقاومت باالیی دارند و هم در صورت شکسته و خرد شدن جمع آوری آنها آسانتر است. بیشترین مورد استفاده از شیشه های سکوریت به صنایع خودرو سازی مربوط می شود. از دیگر انواع شیشه ها می توان به شیشه رفلکس، شیشه استین گالس، شیشه های طرح دار، شیشه مرمریت و … اشاره کرد.

می توانید از انواع شیشه ها برای طراحی در دکوراسیون داخلی، به عنوان سقف استفاده کنید و هنگام شب با دیدن منظره ی زیبای آسمان لذت ببرید . از سقف های طراحی شده با شیشه، با عنوان آسمان مجازی یاد می شود. استفاده از انواع شیشه ها، در سقف منظره ی فوق العاده خاصی در شب ایجاد می کند. از انواع شیشهها می توان برای درب پاساژها، مغازهها و مجتمع ها نیز استفاده کرد.

بهترین برند جک پارکینگ

درب های اتوماتیک نزدیک به سه دهه است که در بازار ایران وارد شده است.درب های اتوماتیک(جک پارکینگ،راهبند،کرکره برقی،درب شیشه ای،درب سکشنال)با برند های داخلی و خارجی در دسترس هستند.

از جمله مطرح ترین برندهای ایرانی؛جک پارکینگ میلان،جک پارکینگ سوپرلایف،جک پارکینگ سیماران،جک پارکینگ بتا ،جک پارکینگ کانه گیتس،جک پارکینگ یال و…میباشد.

درسال های اخیر جک های پارکینگ ایرانی محبوبیت زیادی در بازارپیدا کرده و علت آن قیمت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش این برندهاست.

از برندهای مطرح جک پارکینگی خارجی میتوان به جک پارکینگBFT،جک پارکینگ FAAC،جک پارکینگ NICE،جک پارکینگ V2،جک پارکینگ پروتکو اشاره کرد.

در ایران با توجه به شرایط تحریم ورود بعضی از برند هابا مشکلاتی همراه است؛به همین خاطر مصرف کنندگان تا حد ممکن سعی میکنن از کالاهای داخلی استفاده کنند.

دربین برند های تولید ملی جک پارکینگ میلان و سوپرلایف در بین مصرف کنندگان استقبال بهتری داشته است.

شرکت فک یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان جک پارکینگی در جهان می باشد

که محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله ایران صادر می نماید

جهت اتوماتیک کردن انواع درب های لولایی، کشویی و کرکره ایِ زیر سقفی می توان از جک های پارکینگی مختلف استفاده نمود. بدیهی است که سیستم کارکرد این جک ها برای هر نوع درب متفاوت است.

مثلا برای درب های لولایی از بازو، برای درب های کشویی از ریل و برای درب های کرکره ای زیر سقفی از هنگر استفاده می شود. برای انتخاب نوع درب و جک مورد استفاده برای آن باید دقت کنیم که در چه مکانی، با چه تعداد تردد روزانه و چه میزان فضایی قصد نصب جک فک را داریم.

همه چیز در مورد جک پارکینگ سوپرلایف

همه چیز در مورد جک پارکینگ سوپرلایف

جک پارکینگ سوپر لایف محصول برند شرکت متین گذر به عنوان یک جک پارکینگی ایرانی تلقی می شود که با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه شده است.

این جک پارکینگی بخاطر ظاهر و طراحی زیبای ایتالیایی جزو بهترین جک های پارکینگی ایرانی است.برند سوپرلایف بخاطر نو پا بودن در زمینه درب های اتوماتیک با سه مدل جک پارکینگی کار خود راشروع کرده است.

سوپر لایف با وسواس خاصی محصولات خود را از جمله جک پارکینگی سوپرلایف با توانایی جابجایی درهایی در وزن های 300، 400، 500 و 600 رقابت شگفت انگیزی در میان رقبا ایجاد نموده است.

جک پارکینگ سوپر لایف با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری دارد و می تواند در شرایط دمایی بین 20- تا 55+ درجه کارکردی مناسب داشته باشد.

از ویژگی های برند جک پارکینگ سوپرلایف : قیمت مناسب در ازاری دریافت کیفیت بالا،کارایی منحصر به فرد و بی نظیر،گارانتی طولانی مدت،گارانتی 24 ماهه و خدمات 5 سال

جک درب پارکینگ سوپر لایف 400

جک پارکینگ سوپر لایف 400 قدرت جابجایی هر بازو تا 350 کیلوگرم را دارد ، جک پارکینگ سوپر لایف دارای کورس حرکتی 40 سانتی میباشد و بدنه این جک الکترومکانیک کاملا ضد آب و گرد غبار میباشد

این محصول دارای لوله ای از جنس استیل است که که این لوله کاملا ضد زنگ است.

این جک درب پارکینگ ایرانی دارای چرخ دنده های برنجی می باشد که برای تهیه این مهم از بهترین و با کیفیت ترین آلیاژ ها استفاده شده است که باید گفت که از فلز نیکل طراحی شده است.

این نوع جک پارکینگی دارای 2نوع شفت هستند:

1) مدل استیل که در تولید آن از استیل بسیار با کیفیت و فولاد آبکاری شده استفاده شده است .

2) مدل غیر استیل که از نوع فولاد آبکاری شده می باشد که با همکاری و تست آزمایشگاه های معتبر با استفاده از روش بسیار دقیق و بهینه سازی شده برای آبکاری  تولید شده و در نهایت موجب افزایش قابل توجه طول عمر شفت ها خواهد شد.

جک درب پارکینگ سوپرلایف500

جک پارکینگ سوپرلایف 500 مناسب  درب های لولایی است که به واسطه ی دو بازویی که داخل کیت قرار دارد به دو لنگه درب به طول یک متر و نیم متصل میشود.این مدل جک پارکینگی بخاطر صدای کم و استحکام بالایی که دارد در بین عموم مشهور است.

همچنین با وجود حالت اتوماتیک و راحتی که به مصرف کننده می دهد می تواند بر روی درب های قدیمی نصب شده و آن را به حالت مدرن و اتومات دربیاورد به طوریکه دیگر نیازی نیست برای باز و بسته کردن درب از خودرو پیاده شویم. این جک بازویی بیشتر برای درب های دو لنگه با وزن های تقریبا سنگین مناسب می باشد. بدنه این جک بسیار مقاوم و ضد ضربه است.

یکی از ویژگی های قابل توجه جک پارکینگ super life مدل 500 ، رنگ مشکی ضد زنگ آن است. بدنه‌‌ی این جک دولنگه در برابر حرارت و گرما و یا در برابر آب و رطوبت ، مقاومت بالایی دارد.

است جک از نوع الکترومکانیک است و تا 2 سال گارانتی دارد. این محصول با ایجاد کمترین صدا و بسیار روان کار می کند.

از ویژگی های این جک پارکینگی:

1)جک پارکینگ سوپر لایف مدل 500

2)قابلیت باز و بست کردن درب تا وزن 450 کیلو گرم

3)مناسب برای درب هایی با عرض 3 متر

4)کارکرد روان و بی صدا

جک پارکینگ سوپرلایف600

کیت جک پارکینگ سوپرلایف 600 با هر شرایط آب و هوایی و دمای بین 20- و 50+ درجه سانتی گراد مقاومت بالایی دارد و این نوع جک برقی برای مکان هایی که میزان تردد روزانه ی بالایی دارند طراحی شده است. از موادی که جهت تولید قطعات داخلی این نوع جک استفاده شده گرانترین مواد به همراه کیفیت بالا با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی می باشد.

بین جک درب پارکینگ سوپر لایف 400 و 600 هیچ تفاوتی بجز اضافه شدن 20 سانتیمتر شفت وجود ندارد. حتی موتور و گیریبکس نیز دست نخورده مانده و تقویتی در این قسمت ها نیز انجام نپذیرفته است.

ویژگی های جک سوپرلایف600:

1)قادر به جابجا کردن هر لنگه درب پارکینگ تا 500 کیلوگرم

2)بدون نیاز به سرویس فصلی

3)ضد آب بودن محصول

4)مجهز به سیستم خلاص کن در زمان قطع برق

5)قابلیت تنظیم قدرت دستگاه

ضدسرقت کردن کرکره برقی

ضدسرقت کردن کرکره برقی

بسیاری از صاحبان کسب و کار یا منازل مسکونی به علت حفظ امنیت ملک خود به دنبال کسب باکیفیت ترین و مقاوم ترین درب های اتوماتیک هستند.

کرکره ی برقی از جمله درب های اتوماتیکی هست که غالبا برای درب های ورود و خروج مغازه ها،پاساژها و پارکینگ ها استفاده میشود.کرکره های برقی از دو جهت با یکدیگر تفاوت هایی دارند اول در نوع موتور متصل بر روی کرکره و دوم نوع انتخاب تیغه های کرکره ی برقی.

. انواع تیغه کرکره اتوماتیک که شامل نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات می باشند

انواع تیغه ی کرکره برقی:

1)تیغه کرکره برقی پانچ دار (سوراخ دار)

2) تیغه فوم دار با جنس آلومینیوم

3) تیغه آلومینیوم یا اکسترود

4) تیغه فوم دار با جنس گالوانیزه

5) تیغه رول گیتر (کرکره امنیتی)

6) تیغه شفاف (پلی کربنات)

7) تیغه لیبل دار

انتخاب نوع تیغه کرکره برقی با اوجه به دوام و استحکام تیغه شکل میگیرد. طور کلی میتوان تیغه فوم دار را برای مکان های مسکونی و کرکره پارکینگ ها و تیغه رول گیتر (کرکره امنیتی) را برای امکانی که لازم است امنیت بالایی داشته باشند مثل بانکها و تیغه آلومینیوم یا اکسترود را برای مغازه ها و سوله ها به دلیل توخالی بودن تیغه و عایق نبودن در برابر صدا استفاده کرد.

بهترین برند تیغه کرکره برقی برندی است که ضد سرقت باشد. زیرا این نوع از کرکره های اتوماتیک اغلب در مکان هایی نصب می شوند که جنبه امنیتی دارند مانند طلا فروشی و بانک ها. این اماکن به این دلیل که از نظر امنیتی حائز اهمیت هستند باید مقاومت بالایی در برابر سرقت داشته باشند.

کرکره برقی آلومینیومی: تولید در وزن های مختلف سبک، سنگین و نیمه سنگین، قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ

کرکره برقی فولادی و آهنی: ضدسرقت، مقاوم در برابر ضربه و غیر قابل نفوذ

کرکره برقی پلی کربنات شفاف و شیشه ای: زیبایی، شفافیت.و امنیت

کرکره برقی رول گیتر(رولگیتر): مناسب برای کاربردهای امنیتی و غیر قابل نفوذ

قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی

اجزای کرکره برقی شامل:  لوله یا شفت کرکره برقی، ریل، موتور ساید یا توبلار کرکره برقی، صفحه پلیت، رسیور یا مرکز کنترل، پروفیل و … است.مسئله مهم پس از انتخاب نوع کرکره، نوع موتور کرکره برقی ماست.موتور های کرکره برقی به سه دسته ی ساید(خارج از میله)،توبلار(داخل میله)،ام سی(وسط کرکره برقی) تقسیم میشوند.

نکات ضروری در خرید کرکره برقی:

قیمت کرکره برقی

نصب کرکره برقی

جنس بدنه کرکره برقی

نوع موتور کرکره برقی

آپشن ها و امکانات امنیتی کرکره برقی

استحکام و وزن کرکره برقی

کیفیت و تنوع رنگ کرکره برقی

بی صدا بودن کرکره برقی

نوع ریل کرکره برقی

قفل کرکره برقی

ضد سرقت بودن کرکره برقی

تعمیرات و نگه داری آسان کرکره برقی

مطالب فوق اطلاعاتی از کرکره برقی و نحوه ی نگهداری و خرید کرکره برقی را به شما عزیزان آموزش میدهد.

ایرانمهر با داشتن بهترین تکنسین های فنی در زمینه ی درب های اتوماتیک برای ضد سرقت کردن کرکره های برقی ایده های خاص خود را دارد.

ضد سرقت کردن کرکره های برقی با هر نوع تیغه و موتور برای شما عزیزان امکان پذیر میباشد .

درباره جک پارکینگ

جک پارکینگی طی دودهه اخیر در بازار ایران جایگاه ویژه ای پیداکرده است.مردم به علت سهولت از استفاده جک پارکینگ و امنیتی که درب های اتوماتیک پارکینگی دارند توجه ویژه ای به این سیستم دارند.

اجزای تشکیل دهنده جک پارکینگ:

رتور جک پارکینگ

دنده برنجی جک پارکینگ

میل ماردون جک درب پارکینگ

موتورجک پارکینگ

گیربکس جک پارکینگ

لوله استیل جک پارکینگ

لوله آلمینومی جک پارکینگ

ته جک

سر جک

کاور گیربکس

کاور موتور

جک پارکینگی از وسایل نقلیه محافظت و امنیت می کنند و آنها را از آب و هوای نامطلوب محافظت می کنند.

در بسیاری از مدل‌های جک پارکینگ قابلیت های الکترونیکی زیادی در دسترس هستند و قابلیت اطمینان طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهند که از یک درب خوش ساخت می‌خواهید.جک پارکینگی دارای چندین مدل قطعات از جمله موتور الکتریکی و حسگرهای مجاورت هستند.

سنسور ایمنی (چشمی جک پارکینگ)داخلی قابی در 2 سمت درب نصب میشوند که با تشخیص اجسام خارجی در درب به طور خودکار متوقف می‌شود و درب را به حالت باز باز می‌کند و از بسته شدن درب روی خودروها جلوگیری می‌کند.

با استفاده از ریموت کنترل،به راحتی درب پارکینگ  باز و بسته میشود.

از آنجایی که ما به ایمنی اهمیت می دهیم، نیاز داریم که تمام درب های پارکینگ و درب های تجاری ما توسط تکنسین های حرفه ای آموزش دیده نصب شوندتا درهنگام نصب مشکلی ایجاد نشود.