ما در گروه فنی مهندسی ایرانمهر،با توجه به شرایط اقتصادی و زندگی شهری و شلوغ این زمان کوشیده ایم با کمترین هزینه و برگزاری کلاس های آنلاین آموزش تعمیر جک پارکینگ به شما همکاران عزیز در زمینه ی رفع مشکلات تعمیر جک پارکینگ کمک کنیم.
تعمیر جک پارکینگ با توجه به مکانیزم انواع جک ها نیاز به تخصص تعمیرات و تجربه ی کاری به همراه مدرک مربوطه دارد. لذا ما در ایرانمهر تمامی تلاش خود را میکنیم تا در این مسیر همراه و اری رسان شما عزیزان باشیم
موتور کار نمیکرد: یک سیم از داخل قطع است. موتور داغ کرد : برای بار اول اگر داغ کرد استاتور موتور ایراد دارد.
اگر موتور صدای بلندی دارد: بلبرینگ ها خشک یا از فرم خارج شده یا بدنه روتور و استاتور باهم اصطکاک دارند ، پیچ بدنه محکم نیست یا روتور درست در جای خود قرار نگرفته است. موتور در جا کار میکند: کلید خلاص کن بیرونه ، محور کلید خلاص کن خم شده ،سیستم انتقال قدرت گریبکس به پیستون هرز شده . کلید درون قفل گیر کرده : محور کلید خلاص کن خم شده.
مولتی متر را در مدار اهم قرار دهید سیم موتور نسبت به سیم مشترک باید بین 70 تا 90 باشد اگر 0 یا خیلی بالاتر باشد نشان دهنده سیم پیچ موتور است. دو سیم خازن به سیم قهوه ای و سیاه موتور وصل کنید. یک بار سیم خاکستری را همراه با قهوه ای به 220 ولت برق وصل کنید. یک بار هم سیم سیاه را باید در هر دو صورت موتور در یک جهت گردش کند.